[itzul] Neocueva

Paśl Picado paulpicado a bildua yahoo.es
Ast, Aza 18, 12:53:40, CET 2004

Kaixo, Jon, uste dut esaten duzunean Altamirakoak gizakiak sortu dituela oker zaudela. Uste dut mota horretako koba edo haitzulo guztiak berez sortzen direla, beste gauza bat da gero gizakiak haien barnean egiten duena.

Eta Altamirako koben kasuan uste dut, berriz ere diot, uste dudala, "koba" esan beharko genukeela Entziklopedia horrek esandakoari jarraituz, hareharrizkoak baitira.

Paśl Picado Moreno