[itzul] Trados eta wordfast

Gotzon Egia gegia a bildua gipuzkoa.net
Ost, Mar 30, 12:26:17, CEST 2005

 > Egun on!, galdera berri bat honi buruz. Tradosekin worfasteko txt
 > dokumentu bat inportatzean zer aukera jarri behar da bi hauen artean:
 > "Small import file" edo "large import file"?.

Inportatu nahi duzun memoria txikia bada, «small»: azkarragoa da; baina
oso handia baldin bada (1000 segmetutik gora), hobe «large» erabili,
aldi berean Reorganise egiten baitu.

 > Saiatzen ari naiz inportatzen baina ez du segmenturik eransten,
 > zerbait gaizki egiten ari naiz, ezta?

Inportazio leihotxoan, Existing Translation Units atalean, markatu Merge
aukera.

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net