ER: [itzul] Widening

Juan Garzia Garmendia svrinsjg a bildua sv.ehu.es
Ost, Aza 2, 08:43:43, CET 2005

Nik ere horrela ikusi izan dut, baina kontzeptuz (eta ingelesezko
aditz-izenezkoarekiko hurbiltasunez) egokiago litzateke, nik uste,
gertakaria adierazteko, "hedatze semantikoa".
Jakina da erdarazko nominalizazioek ("extensión"ek, kasurako) bi zentzu
izaten dituztela (gutxienez): gertakaria eta haren emaitza. "Hedadura"
emaitza litzateke (edo neurria: "zein den fenomeno horren hedadura"),
erdaraz baino markatuago.
Egia da ez dela izatez zentzugabea emaitzaren ikuspegitik ematea kontzeptu
hori, baina naturalago dirudi beste bideak.