[itzul] Entziklopedia bateko gai teknikoak euskaratzeko itzultzaileak behar ditugu

joseba Berriotxoa jberriotxoa a bildua euskalnet.net
Ost, Ots 14, 11:49:38, CET 2007

Gerotxoago, 12,30ak inguruan, hizkuntza guztia kuarken honako helbide
honetan eukiko dozu:

www.erroteta.com/hori-hori

Hortik jaisten dozunean esan, nik bertatik kentzeko.

--
Beste barik

Joseba Berriotxoa

946732769