[itzul] Miles de euros

xabier-pascual a bildua ej-gv.es xabier-pascual a bildua ej-gv.es
Or, Ira 21, 10:28:10, CEST 2007

Nik neuk 'Unitatea: milaka euro' edo bakarrik 'Milaka euro' erabiltzen
ditut. Hala ere, gai hau eztabaidatua izan zen duela urte batzuk, baina
ez dut uste akordio batera iritsi ginenik.

Xabier Pascual Jimenez

Ekonomia eta Plangintza Zuzendaritza
Eusko Jaurlaritza
945 01 90 56

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En
nombre de Isabel Cantero
Enviado el: viernes, 21 de septiembre de 2007 10:36
Para: itzul
Asunto: [itzul] Miles de euros

Egun on:

Itzultzen ari naizen dokumentuan, kopuruak dituzten hainbat taula
agertzen
dira. Taula batzuen goialdean, kopuruak nola dauden emanda argitzeko,
honela
jartzen du gaztelaniaz:

miles de euros (hau da, cantidad expresada en miles de euros)
miles de toneladas
miles de personas

Pertsonena adierazteko <pertsona kopurua milakoetan> jarri dut, baina
zalantza handia sortu zait euroen eta tonen kasuan. Internet begiratuta,
hau
aurkitu dut:

Miles de euros: milaka eurotan / milako eurotan / mila eurotan /
euro-milakoetan.

Zuen ustez, zein da zuzena? Edo gauza bera adierazten dute guztiek?

Eskerrik asko aldez aurretik,

Isabel Cantero