[itzul] aulas PIES

Gotzon Egia gegia a bildua gipuzkoa.net
As, Api 29, 13:07:32, CEST 2008

> Beste esteka honetan HEZE-PIEE azaltzen da, hezkuntza bereziko
> curriculumeko fitxa didaktiko baten sarrera gisa, baina ez dut lortu
> aurkitzea zer den zehatz ez PIEE, eta ez HEZE.

Bi azalpen agertzen dira sarean PIEE siglari buruz:

- proyecto intervención educativa especial
- proyecto de intervención de espacios escolares

Esango nuke zure kasuan lehenengo adieran dagoela erabilia.

Etorkintza Elkargoaren webgunean hauxe ageri da
(http://www.etorkintza.org/eu/Pages/showPage.aspx?OriginId=13880):

es: Grupos de Intervención Educativa Especial (aulas PIEE)
eu: Hezkuntzan Berariaz Esku hartzeko Proiektuak (HBEP gelak)

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net