[itzul] onomastikazko zalantza bat

Patxi Petrirena patxi a bildua elhuyar.com
Ast, Maiatza 8, 15:30:49, CEST 2008

Arratsalde on:

EIMAren estilo-liburuko "Morfosintaxia" atalean, oharrak jaso ondorengo
ukituak ematean, honako adibide hau erantsi diogu "Azpeitia, -a" adibide
ezagunari:

    Debagoien*A*, *-A*            Debagoien*A*, Debagoien*EAN*,
Debagoien*ETIK*, Debagoien*EKO

*Bat dator Fernando Reyk esan duenarekin.

Bertizaranaren kasuan, berriz, nik, ingurukoa izanda, uste dut ez dudala
inoiz entzun "Bertizaranean", eta, egiazki, Euskaltzaindiaren izendegian
ez dator -a artikulua dutenen sailean: "Bertizarana" da, besterik gabe
("Bertizaranako" eta abar).

http://www.euskaltzaindia.net/eoda/emaitzak.asp?hizkuntza=eu

Patxi Petrirena
Elhuyar Hizkuntza Zerbitzuak