[itzul] -gatiko

Juan Cruz Iguerabide Sarasola juankruz.igerabide a bildua ehu.es
Ost, Abe 2, 22:48:30, CET 2009

Datorren bileran eztabaidatuko dugu. Dena dela, guk
unibertsitate-girorako emana dugu aholku hori, '-gatiko'-ren oldeari
eutsi nahirik (erosoa baita modu mekanikoan erabiltzeko, gainerako
ñabardura guztiak zapuzteraino). Itzultzaile txukunen artean ez dut
antzeman halako gehiegikeriarik, baina, agian, aholkua ondo etor
dakieke zuzentzaileei; '-gatiko'-ren gehiegikeria sumatzen dutenean,
argibide horiek lagungarri gerta dakizkieke.
Juan Kruz Igerabide
Ehulkuren arduraduna (EHU)