[itzul] WORDFASTEK kasurik ez

Gotzon Egia gegia a bildua gipuzkoa.net
Ost, Uzt 15, 10:51:43, CEST 2009

> Bai, bai halaxe da. Atzo dena ongi zebilen eta gaur nik ez dakit zergatik (ez dut ezer berezirik egin ordenagailuan) wordfastek ez dit kasurik egin nahi. Normal irekitzen da, baina arazoa glosarioko hitzak hautatzerakoan dator. Dakizuenez aurrez glosarioan sartutako hitzak urdinez azpimarratzen dira berez eta horiek testuan aukeratzeko control+alt+eskuineko gezia egin behar da. Eta esaldi berean demagun lau hitz ditugula azpimarratuak, hirugarrena hautatzeko aurreko teklak zapaldu eta gezia zapalduta izan hirugarren hitz horretan kokatzen den arte. Bada, orain, aldiro sakatu behar ditut control+alt+gezia, hots, hitza hautatzeko aldiro hiru hitzak sakatu behatzak altxa eta berriz sakatu ebhar ditut.

Badaezpada ere: jo Windowseko Kontrol-panelera; bilatu Intel izena
daraman ikonoa, klik egin gainean; zabaltzen den leihoan Hotkeys (Teclas
de acceso rápido) fitxa baldin badago, jo bertara, eta desaktibatu
Enable Hot Keys (Activar teclas de acceso rápido), eta sakatu Aplikatu
botoia.

Kontuan hartzekoa:
http://www.wordfast.net/index.php?Task=view&questId=48&whichpage=knowledge

--