[itzul] quedada

jon sanchez jonsanchez80 a bildua gmail.com
As, Eka 30, 15:55:34, CEST 2009

Ez dakit *si es muy *jatorra ala ez, baina gauza bat *si ke os voy a decir*:
guzti-guztiok bizi gara egoera diglosikoan, eta gazteen artean izaten dira *los
peores sintomas*, beraiek (geuk!) asmatzen dituztelako hitzak. Beraz, ez
erabili *tonito txungo* hori gazteekiko, eta saia gaitezen hitz horien
ordain *guapoak *bilatzen, benetan eurak (geure buruak) konbentzitzeko
modukoak; ez ditzagun krixtoren *inbentadak *egin, euskara "jatorra" egiten
ari garelakoan. Neu ere jatorra naiz, baina giro erdaldun itogarrian bizi
naiz.

Nik kedada erabiltzen dut ahoz (eta maiz entzun izan dut), baina topaldia ez
dut gaizki ikusten...

PS: barkatu nire *tonito txungoa*, baina badirudi gazteen erruz dagoela
euskara egoera honetan, edo eurei esker okerrera egingo duela; ez zait
zilegi iruditzen erru guztia hiztunei egoztea, gobernuetatik gauza gutxi
egin denean euskara *benetan *biziberritzeko. Deabruak Teilatuetan taldeak
esaten zuen bezala, "ausardia da itzalen artean argi distira"...