[itzul] Root beer

mmorris mmorris a bildua euskalnet.net
Or, Api 22, 20:10:56, CEST 2011

Root beer oso edari berezia da. Ez du ez sustrairik, ez eta
garagardorik ere (alkoholik gabekoa da) . Gainera, orain arte ikusi
dudanez, soil-soilik amerrikarrek (iparramerikarrek) edaten dute
gustora. Euskaldun guzti-guztiek (edo ia guztiek) gorrotatzen dute
edari hori (piruli edo medizina antzeko zerbait dela diote). Hala ere,
txikitan, nire edaririk gogozkoena zen. Goxo-goxoa da eta zoragarria
da izozkiarekin hartzen denean. Gaur egun, ez dut edaten, gozoegia
delako.

Baina, euskaraz nola? root beer zuzenean hartu gabe, nik hau
proposatuko nuke: sustrai-ardo edo antzeko zerbait. (xuxtrai-ardo?
sustrai-birra?, sustrai-kola?). Nik dakidanez, ez dago hitz finkorik
espainieraz. Bertako hispanoek "root beer" esaten dute edo,
garbizaleen artean, cerveza de raíces edo antzeko zerbait.