[itzul] atxiki trinkoa,

"Arbizu Barona, Víctor" varbizu a bildua cajavital.es
Al, Abu 8, 12:46:48, CEST 2011

Egun on!

	Bote azkarrean edo, EUSKAL ADITZA...Bostak bat.etik hartua

	DATXEKIO: Orainaldia; hura hari.

	Agur,

				Bittor Arbizu

Message: 1
Date: Mon, 8 Aug 2011 11:55:11 +0200
From: Xabier Mendiguren <xmendiguren a bildua elkar.com>
To: ItzuL <itzul a bildua postaria.com>
Subject: [itzul] atxiki trinkoa, aditz batuan

aditz batua liburua galdu dut, eta han uste dut badatorrela datu hau:

nola da "atxiki" aditzaren forma trinkoa, "hari dagokio, lotzen zaio"
esanahiarekin:

datxekio, datxeko, datxeka, datxiko...?

inork argibiderik balu, mila esker aldez aurretik.

x.

ItzuL posta zerrenda
Mezuak bidaltzeko helbidea: itzul a bildua postaria.com Zerrenda utzi nahi baduzu bidali mezu huts bat hona: itzul-leave a bildua postaria.com

Bilduma honen bukaera: ItzuL Mezu-Bilduma, 87 bilduma, 7. zenbakia