[itzul] parte-hartzaile

Mikel Haranburu musdeh a bildua terra.es
Ost, Ira 7, 16:53:01, CEST 2011

Nik, zalantzarik gabe, baina halaber oker ez banaiz, esango nuke ez dela
zuzena 1. adierarako erabiltzea. Ez dakit Gaztelaniaz -ivo atzizkia kasu
guztietan berdin erabil daitekeen, edo esanahi bera duen. Kasurako,
azter "infinitivo" hitza. Dena dela, parte-hartzaile dena ezin da izan
demokrazia bera, demokratak baizik.

Bestalde, artxiboan ikusi ditudan formek asko hersten dutela kontzeptua
iruditzen zait. Esan nahi dut parte-hartuzko demokrazia edo gisakoak
demokrazia horren ezaugarria dela, baina eredu "partizipatiboetan" ez
dakit hain ezaugarri izaten den, baldintza gisa kasik, ala parte-hartzea
bultzatzen duten, errazten duten...

Sentitzen dut besterik ezin esan izatea.
Mikel

az., 2011.eko iraren 07a 11:33(e)an, Oyanguren Castañeira, Miren
(Euskarabidea)(e)k idatzi zuen: