[itzul] cristo del buen fin

Garikoitz Etxebarria garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org
Al, Ots 6, 13:25:42, CET 2012

Euskeraz emon behar izan ezkero,   Del  "Buen fin"   hori  zehaztu egin
behar da, eta  elkarte horren _Sevillako  horren  webean ikusi, eta  arakatu
(XVII. - mendekoa).

/Ona,/ ondo deritzot ( Artzain Ona) ren bidetik.  Zalantzak "/fin/" en
zentzua, /"azken  edo xede/helburu "/

http://www.hermandadbuenfin.org/inicio.htm

Gu hemen  eztabaidan finkatu nahian gabiltza, baina eleiz arlokoa  dan
aldetik, eleizakoak, gotzaitegiak , euskeraz jardun ezkero, eukiko dau
zer esanik,  gotzaiek badakite euskeraz...