[itzul] PPko gobernua ala PPren gobernua

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
Al, Ots 20, 10:27:12, CET 2012

Kasu horretan, garbi dago -EN behar duela. Bestelako batzuetan,
Alfontsok esan duen moduan, egoki izan daiteke kokapenezko
kontzeptualizazioa (-KO). Auzi zabalari buruzko nire iritzia:

http://www.eizie.org/Argitalpenak/Senez/20031210/garzia

Elhuyar Fundazioa<elhuyar a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2012-02-20):