[itzul] no tiene mucha conversación

o-lertxundi a bildua ivap.es o-lertxundi a bildua ivap.es
Al, Aza 12, 09:28:33, CET 2012

Egun on,

esaten du asko hitz egiten duela, baina no tiene mucha conversación.... Konbinazio xelebrea, bai.

Normalean erderazkoa entzunda, beste zerbait ematen du, baina hori badio, nik neuk honelako zeoze esango nuke: hitz asko baina zer esan gutxi ...

Nork: Lore Azkarate [mailto:lazkarate a bildua uzei.com]
Bidaltze-data: lunes, 12 de noviembre de 2012 9:11
Nori: ItzuL
Gaia: Re: [itzul] no tiene mucha conversación

Gai polita solaserako, bai

Gure etxean normal-normal erabiltzen zen 'gonbestaziño' hitza eta, isil samarra zenarengatik, "eztauka gonbestaziño haundirik" esaten zen

Ikus 'konbertsazio' sarrera Orotarikoan