[itzul] Por otro año más superando fronteras. Feliz Navidad (maite darceles)

Patxi Petrirena Altzuguren p.petrirena a bildua elhuyar.com
Or, Abe 5, 17:49:56, CET 2014

Anbiguotasunik gabeko formulazioetara lerratu naiz ni:

Beste urte batez ere segi dezagula mugak urratzen/gainditzen
Segi dezagula/dezagun mugak urratzen/gainditzen beste urte batez ere / urte
berrian ere

?

*Patxi Petrirena Alzuguren*

p.petrirena a bildua elhuyar.com
@ElhuyarItzulpen <https://twitter.com/ElhuyarItzulpen>

tel.: 943363040 | luzp.: 217

Zelai Haundi, 3. Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

*www.elhuyar.org* <http://www.elhuyar.org>

  Mezu honek, baita erantsitako edozein agirik ere, isilpeko informazioa
izan dezake. Informazio hori jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du.
Zu ez bazara adierazitako hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera
debekatuta daukazu informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo
kopiatzea. Mezu hau errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi
bidaltzaileari, eta ezaba ezazu. Eskerrik asko.     Ez inprimatu mezu hau
ezinbestekoa ez bada.