[itzul] dividendo digital terminoa

Garikoitz Etxebarria garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org
Or, Aza 14, 13:20:17, CET 2014

Hurrengorako,  ze emon behar  izan dot une horretan.

http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_dividend_after_digital_television_transition

http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_television_transition

Euskeratu barik dagoz. Guztiontzako lana dago.

Nik neurera daukadan ormaren zatia  kentzera,  osoa bada, 65541, azken
hiru bio egunotako 5482 berbatatik, azken 800   berba amaitzera
  itzulpenera.  Lan horretan  egon nazen bitartean  ,  itzulgai barria
etorri da, */itzulpen digital/* hor.

Ondo izan asteburua.