[itzul] Wifi hitzaren deklinabidea eta idazkera

Antton Gurrutxaga Hernaiz a.gurrutxaga a bildua elhuyar.com
Or, Urr 31, 16:52:16, CET 2014

Elhuyar Hiztegiaren azken edizioan:

http://hiztegiak.elhuyar.org/eu_es/wifi

Izen arruntzat erabiltzen da dagoeneko (horregatik *wifi *proposamena;
Euskaltermen ere horrela eman dute), baina *WiFi idazkera *ere oso erabilia
da.

Ikus, esaterako, Lexikoaren Behatokiko agerpenak:

http://lexikoarenbehatokia.euskaltzaindia.net/cgi-bin/kontsulta.py?testu-hitza1=wifi

Elhuyar Web-corpusekoak:

http://webcorpusak.elhuyar.org/cgi-bin/kontsulta.py?testu-hitza1=wifi&formalema1=lema&ordenatu=ordenadok

ETCkoak:

http://www.ehu.es/etc/?bila=wifi

Ez nuke barne-marrarik erabiliko, ezta kasu-atzizkia lortzekoa ere.

*Antton Gurrutxaga*
Hiztegiak+Corpusak teknikaria & I+G ikertzailea

a.gurrutxaga a bildua elhuyar.com  [image: Linkedin lotura]
<http://www.linkedin.com/pub/antton-gurrutxaga/8/2a9/2a4>
<http://scholar.google.com/citations?user=s1G5R_YAAAAJ&hl=en>
tel.: +34 943 363040 | luzp.: 228

Zelai Haundi, 3. Osinalde industrialdea