[itzul] kontu aldaketa

Nerea Larrañaga Zubieta nerea a bildua traduccionesnelar.com
As, Aza 24, 11:34:52, CET 2015

Hona hemen "ongi etorri" gisa jasotako mezua.

Ongi etorriItzuL a bildua postaria.com  posta zerrendara! Ongi etorri ItzuL
zerrendara.

Gaurtik aurrera EIZIEk kudeatzen duen zerrenda honetan harpidedun
zara.

Mezuak bidaltzeko helbidea:itzul a bildua postaria.com

Harpidetza kentzeko:itzul-leave a bildua postaria.com

Mesedez, irakur itzazu argibide zabalagoak gure webgunean:
http://www.eizie.org/Tresnak/Itzul

Zerrendan harpidetza egiteak esan nahi du onartzen dituzula helbide
honetan azaltzen diren lege-oharrak:
http://www.eizie.org/Tresnak/Itzul/lege_oharra

Mezuak bidaltzeko, hona hemen helbidea:

   itzul a bildua postaria.com

Posta zerrendari buruzko informazio orokorra:

Egunen batean zerrenda utzi nahi baduzu, edo zerrendan dituzun
baldintzak aldatu nahi badituzu (adibidez, zure pasahitza aldatzea),
ikusi zure harpide orria:

http://postaria.com/mailman/options/itzul/(hemen zure helbidea)

Aldaketa horiek posta elektronikoa erabiliz ere egin ditzakezu:

   ItzuL-request a bildua postaria.com

Bidali mezu huts bat, Gaia lerroan `help' hitza idatziz, eta mezu bat
jasoko duzu argibideekin.

Zure pasahitza ezagutzea ezinbestekoa izango da zerrenda uzteko edo
aukerak aldatzeko (pasahitza bera aldatzeko ere bai). Hauxe da zure
pasahitza:

   (hemen pasahitza)

Mailman-ek hilean behin gogoratuko dizu pasahitza. Nahi izanez gero,
aukera hori ezgaitu egin dezakezu. Hileroko mezu horietan beste
informazio bat ere jasoko duzu, hala nola, zerrenda nola utzi, edo
zure kontuaren aukerak nola aldatu. Zure orrialdean dagoen botoi bat

Nerea Larrañaga Zubieta
Traductora e intérprete FR<>ES y EN/EU>ES
Traductora jurada de francés
Miembro de Asetrad
Tel.: +34 639 893 912