[itzul] hari lasaiak

Eider Zubiaur eiderzubiaur a bildua gmail.com
Or, Uzt 15, 12:20:10, CEST 2016

Kaixo, Patricia:

Nik "hari lasaiak pasatzea" ez dut argi-argi ikusten. Badirudi hariak
direla berez lasaiak, gutxi bihurritutakoak, albaintzeko erabiltzen
direnen antzekoak.

"Jostunak" dokumentalean (hemen:
<http://goiberri.eus/2015/12/17/jostunak/> 2:37 minutuan) "hari luzeak
pasatzea" dio jostun batek. Eta nik irudia garbiago ikusten dut horrela,
ekintzaren helburua beste aldean hari luzeek patroia islatzea baita, eta
ez horrenbeste josturaren nasai-estutasunaren kontua.

Asteburu on!

                   eider

15/07/2016 9:51(e)an, itzul-request a bildua postaria.com igorleak idatzi zuen:

---