[itzul] Un pueblo de cine

Gilen Mejuto gilenmejuto a bildua gmail.com
Iga, Urr 16, 21:03:28, CEST 2016

Kaixo,

Nire ustez, aipatu 'zinez(ko)' hori oso erabilgarria da oraingoan ere,
esaterako:

- Zinezko herri bat

Eta zerbait sortzaileagorik nahi izatekotan:

- Herri (bat) zinegarria!

inaki irazabalbeitia<inakixabier a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko urriak 14 17:05):