[itzul] "Te escuchamos"

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
As, Ira 20, 12:16:34, CEST 2016

Jon, nik "sentiberatasun soziolinguistiko" deritzodanari zuk "marketin
giro" deitzen diozu, eta horretan oinarrituz, zure proposamenetik aditz
laguntzailea kentzen duzu. Alabaina, ez bide duzu kontraesanik ikusten gero
aldarrikapena egiteko:

Kasu bera, ‘gauzkazu’ adizkiarekin. Ohikoagoa den beste forma bat lehenetsi
behar ei da (...)  Arrazoi gehiago, erabili eta ohikoagoa izango da,
zabaltzeko.

Ondo izan,

Xabier

Agirre Garai, Jon<jon-agirre a bildua euskadi.eus> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko irailak 20 10:26):