[itzul] INUNDABILIDAD

mikel ximon iriondo ximon.iri a bildua gmail.com
Ost, Maiatza 15, 11:10:17, CEST 2019

ni ere bitorrekin bat.

urez betetzeko aukera... urak hartzeko aukera... urak gainezka egiteko
aukera/arriskua...

bide hortatik

Hau idatzi du Bittor Abarzuza (bittorbe a bildua gmail.com) erabiltzaileak (2019
mai. 15, az. (10:30)):