[itzul] aposizio molde baten gaineko zalantza

Fernando Rey fernando.rey a bildua unavarra.es
Ost, Abe 1, 12:53:20, CET 2021

Aupa, Oskar.

Ezjakina ez zara, apala bai. Tira, hemen nire iritzia.

Ez dakit zilegi den, baina desegokia eta nahasgarria izan daiteke.

Kasu horretan, ulertu egiten dugu, badakigulako Berna hiri bat dela,
baina, izen ezezagun bat balitz, ez genuke jakinen hiriaren izena ez ote
zen "Berna Suitza". Kasu horretan, "Suitzako Berna hirian" esanez
konpontzen da problema, ezta?

Ez dakit galderari erantzun diodan, Fernandoren egia ba delako esan
dudana, baina tira...

Ongi izan.

Fernando Rey Escalera
Jefe de Sección - Atalburua
Sección Técnica de Euskera - Euskararako Atal Teknikoa
Arrosadia (Edif. Sóforas / Soforak eraik.) 31006 Pamplona/Iruñea
*Universidad Pública de Navarra | Nafarroako Unibertsitate Publikoa*
+34 948 16 9027
fernando.rey a bildua unavarra.es <mailto:fernando.rey a bildua unavarra.es>
Web <http://www.unavarra.es> | Facebook
<http://www.facebook.com/upnauniversidad> | Twitter
<http://twitter.com/#!/UNavarra>