[itzul] gogobetetzen ez esapide batek

oskar arana oskar.arana a bildua gmail.com
Or, Uzt 9, 12:42:24, CEST 2021

Bai, horixe esan nahi nuen, beste bide horietatik eratu daitekeela,
iruditzen zait, esapidea: "proba gisako lehen saio", nahiz eta hitz gehiago
izan, "esperientzia pilotu" baino argiagoa iruditzen zait. Badakit "pilotu"
hori beste esapide askotan ere erabiltzen dela (etxebizitza pilotu, eta
abarretan), eta, beharbada, horregatik heltzen zaiola hain berehala, baina
gogobetegarriago zaizkit "probako lehen saio", "proba gisako saio" eta era
horretakoak.

Eskerrik asko, hiruroi.

*Oskar Arana Ibabe*
[image: Argazkia]
Udaberri lorea (Iparraldean),
San Jose lorea (Aramaion eta Arrasaten),
edo udalorea (Bizkaian)

Hau idatzi du Bittor Abarzuza (bittorbe a bildua gmail.com) erabiltzaileak (2021
uzt. 9, or. (07:45)):