[itzul] Wordfast

Ixiar Iza Agirre i.iza a bildua elhuyar.eus
Ast, Ira 2, 15:29:29, CEST 2021

Kaixo, Joxemari
Wordfasten bertsio berri batekin erabilitako memoria bertsio zaharrago
batean erabili nahi duzulako izango da segur aski. Normalean, bi konponbide
hautako batekin lortu behar zenuke bertsio zaharrean memoria berria ikustea:
- Bertsio zaharrean ondo dabilen memoria baten kopia bat egin; han, ezabatu
lehenengo errenkada ez beste guztiak, eta erantsi berriko lehenengo
errenkada ez beste guztiak.
- esportatu ondo dabilen bertsioan tmx gisa, eta inportatu zaharrean.
Ea.

<https://www.elhuyar.eus/>

*Ixiar Iza Agirre*

*Hizkuntza eta Teknologia*