[itzul] Dokumentu baten bila

Edurne Sagastume edur.sagas a bildua gmail.com
Ost, Api 20, 07:45:10, CEST 2022

Egun on, Josemari!
Hemen duzu:
https://www.gipuzkoa.eus/documents/2456908/23189376/presentacion+Nov2021_enviar.pdf/4440add9-3fa7-220a-fcca-eb0616d98c6d
Edurne

Hau idatzi du Itzuliz itzulpen zerbitzua (itzuliz a bildua outlook.com)
erabiltzaileak (2022 api. 19, ar. (19:51)):