[itzul] Anafora kasu bat

oskar arana oskar.arana a bildua gmail.com
Or, Abe 16, 12:56:31, CET 2022

Mila esker, Alfontso.

Eta egia da, pluralean bigarren gradurako joera hori dagoela...

Ba ondo erauzia zalantza hori, orain.

*Oskar Arana Ibabe*
[image: Argazkia]
Leiren, harriz loreak

Hau idatzi du Alfontso Mujika Etxeberria (a.mujika a bildua elhuyar.eus)
erabiltzaileak (2022 abe. 16, or. (12:50)):