[itzul] Anafora kasu bat

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Al, Abe 19, 18:28:17, CET 2022

Ahaztu zait esatea: "kalko oker" horietako batzuei buruzko nire iritzia
2013an plazaratu nuen, 31 eskutik blogean.
Interesa leukakeenarentzat, hona estekak:

https://31eskutik.eizie.eus/2013/05/10/kalkomaniak-i/
https://31eskutik.eizie.eus/2013/06/09/kalkomaniak-eta-ii-desberdintasun-kontzeptuaren-euskarazko-desagerrarazpena/

Xabier Aristegieta

Hau idatzi du Bittor Hidalgo (bittorhidalgo a bildua euskalnet.net) erabiltzaileak
(2022 abe. 19, al. (12:31)):