[itzul] animales vivos

Patxi Petrirena Altzuguren p.petrirena a bildua elhuyar.eus
Ost, Ots 2, 11:01:31, CET 2022

Egun on:

Ez nuke esango "animalia bizidunak"; izatekotan, "animalia biziak" [1] edo,
zeuk diozun moduan, "animaliak bizirik".

GFAren imemorietan, besteak beste, hau aurkitu dut:

   - Registro de vehiculos para el transporte de *animales vivos*:

   - *Animalia biziak* garraiatzeko ibilgailuen erregistroa:

Niri erraz ateratzen zait bestea ere, egia esan; alegia, "animaliak bizirik
garraiatzeko ibilgailuak".

[1] Euskaltzaindiaren Hiztegia: *bizi 1* adj. Bizia duena, bizirik
dagoena. *Arrain
biziak. Zenbat eta biziago herria, orduan eta biziago gizaldien arteko
etsaitasuna. Jainko biziaren Semea*.

Hau idatzi du mikel ximon iriondo (ximon.iri a bildua gmail.com) erabiltzaileak
(2022 ots. 2, az. (10:51)):

--
<https://www.elhuyar.eus/>

*Patxi Petrirena Altzuguren*