[itzul] «Basuraleza»

Pascual Jimenez, Xabier xabier-pascual a bildua euskadi.eus
As, Maiatza 10, 10:20:00, CEST 2022

Horren antzeko zerbait bidali nuen nik atzo. Ez dakit iritsi ote zen, baina nik ez nuen ezer jaso. Badaezpada, berriro bidaliko dut nire proposamena, nahiz eta proposamen on asko atera diren jadanik (atzoko nire mezua ere heldu bazen, barkatu).

Zarama + natura = zaramatura.

Natura eta matura oso doinu antzekoa dutenez, nahiko hurbil geratzen da jatorrizko basuralezatik.

Ondo segi.

Xabier Pascual Jimenez

Ekonomia eta Plangintza Zuzendaritza
Ekonomia eta Ogasun Saila
Eusko Jaurlaritza – Gobierno Vasco
945 01 90 56

Nahi baduzu, euskaraz egingo dugu.

[8FCF8DA9]

Hemendik: Bitor Abarzuza <bittorbe a bildua gmail.com>
Bidaltze-data: 2022(e)ko maiatza 10, asteartea 10:12
Hona: ItzuL <itzul a bildua postaria.com>
Gaia: Re: [itzul] «Basuraleza»

Beste bat:

ZaramaLurra

Hau idatzi du Patricia Jorge Kuartango (kuartango a bildua gmail.com<mailto:kuartango a bildua gmail.com>) erabiltzaileak (2022 mai. 9, al. (09:27)):
Egun on guztioi, aspaldiko partez:

Hortxe harribitxi bat, ea ordainik bururatzen zaizuen.

Kontzeptua: «presencia de basura en los espacios naturales».

Ingelesez: littering, beste barik.

Mila esker, eta ondo-ondo izan!

Patri
[https://disclaimer.elkarlan.euskadi.eus/disclaimer/marca_outlook_generico.jpg]<http://www.euskadi.net>