[itzul] wordfast eta ortografiaren zuzentzailea

Nuria Fdz. de Arroiabe Aranburuzabala narroiabe a bildua gmail.com
As, Maiatza 31, 19:05:08, CEST 2022

Arratsalde on, Oscar eta enparauak.
Erabiltzen ari zaren itzulpen-memoriaren hizkuntza-parea eta -noranzkoa
es-ES eu-ES da? Egiaztatu hori.
Ondo izan
Nuria

Hau idatzi du oskar arana (oskar.arana a bildua gmail.com) erabiltzaileak (2022 mai.
31, ar. (19:00)):