[itzul] Horizon 2020

Ana Martin ana a bildua emun.eus
Ost, Aza 30, 11:58:38, CET 2022

Egun on:
Nik Horizon 20202 erabiltzen dut, baina, bestela, 2020 Horizonte-a,
2016-2022 Plan Estrategiko-a, 2030 Agenda...
Ea jendeak zer dioen, mesede egingo liguke-eta irizpide bateratu bat
izateak...

Hau idatzi du Amaia Apalauza (amaia.apalauza a bildua gmail.com) erabiltzaileak
(2022 aza. 30, az. (11:19)):

--

[image: eraldaketan] <https://www.eraldaketan.eus>
[image: alt_text]