[itzul] S.a. sin autor

Iņaki Lopez de Luzuriaga inaki.luzuriaga a bildua gmail.com
Al, Ira 12, 16:20:55, CEST 2022

Eskerrik asko, Ainara. Alfontso Mujikak adierazitakoaren bidetik,
Laburtzapenen Hiztegian (2010), lekurik gabe "l.g." ematen da Katalogazioko
Zerrenda orokorrak atalean (140. or.), baina 53. orrialdean (Laburdurak
atala) "s.l." = sine loco. Ez dakit aldea zein den, edo aukera librea den.
Goraintzi

Iņaki

Hau idatzi du ainara maya (ainaramaya a bildua gmail.com) erabiltzaileak (2022 ira.
12, al. (14:37)):