[itzul] Superheroien izenak

Santiago Leonÿffffe9 santileone a bildua yahoo.es
Al, Ira 19, 10:08:16, CEST 2022

 Egun on:
Ez nabil ni telebistan, baina komiki artean bai. Nik Batman, Spiderman eta Superman horrelaxe utziko nituzke. Amerika Kapitaina litzateke Captain Americaren ordaina, eta Otsokumea Wolverinerena. Ironmanek sortzen dizkit zalantzak, baina zergatik ez Burdinazko gizona?
S.