[itzul] Nor da Nor datu-basea berritu dugu

Jose Agustin Arrieta jaarrieta2 a bildua gmail.com
As, Ots 21, 18:44:59, CET 2023

Arratsalde on, lagunok: ez dut asmatzen, ez dakit nonbait, datu-base hau
erabiltzen. Tekleatzen ditut neure izen-abizenak, baita itzulia dudan obra
baten izenburua ere ("Hadrianoren oroitzapenak", adibidez), eta emaitza:0
ematen dit...Ez dut inongo presarik, baina jakin nahi nuke zer egin beharko
nukeen kontsultaren bat egiteko.
Mila esker