[itzul] habrá habido unos elevados costes humanos

Saroi Jauregi Aiestaran s.jauregi a bildua elhuyar.eus
As, Uzt 11, 16:46:13, CEST 2023

Arratsalde on:

Goierri aldean bada formula bat kasu honetan balio dezakeena. Idatziz
apenas ikusten den, baina ahozkoan entzuten da oraindik gure inguruan:

"Giza kostu handiak izan/egon/sortu izango dira"

Horrelako "zalantzetarako" oso ohikoa da formula hori gure eguneroko
ahozkoan: itzuli izango da oporretatik (pertsianak jaso ditu eta), euria
egin izango du (lurra bustita dago)...

Hau idatzi du Iraia Amundarin Agirrain (iraianaiz a bildua hotmail.com)
erabiltzaileak (2023 uzt. 8(a), lr. (11:42)):

--
<https://www.elhuyar.eus/>

*Saroi Jauregi Aiestaran*

*Hizkuntza eta Teknologia*

Zelai Haundi 3 - Osinalde industrialdea

20170 Usurbil (Gipuzkoa)

Tel.: (+34) 943 36 30 40 | Luzp.: 216

s.jauregi a bildua elhuyar.eus |  <s.jauregi a bildua elhuyar.eus>*www.elhuyar.eus*
<https://www.elhuyar.eus/>

Mezu elektroniko honek INFORMAZIO KONFIDENTZIALA DU, ETA DEBEKATUTA DAGO
INFORMAZIO HORI ZABALTZEA. Akats baten ondorioz jaso baduzu eta hartzailea
zu ez bazara, mesedez, deitu 943363040 telefonora, eta ez zabaldu, gorde
edo kopiatu mezu honen edukirik.
Zure datu pertsonalak, zeinak ager
baitaitezke mezu elektroniko honetan edo atxikitako dokumentazioan,
ELHUYARek tratatzen ditu, aldeen arteko harreman juridikoa kudeatzeko. Zure
datuak tratatzearen kontra egin nahi baduzu, datuetara sartu nahi baduzu,
haiek zuzendu edo ezabatu nahi badituzu, edo datuak babesteari buruzko
araudi aplikagarrian jasotako eskubideak baliatu nahi badituzu, idatzi
goian adierazitako helbidera edo helbide elektroniko honetara
datuensegurtasuna a bildua elhuyar.eus <mailto:datuensegurtasuna a bildua elhuyar.eus>