[itzul] Espainiako Kanpo Ministerioak gaitutako euskarazko zinpeko interpreteak

Koldo Biguri kbiguri a bildua yahoo.es
Ost, Uzt 19, 15:02:29, CEST 2023

Xabier eta beste:
EIZIEri ere bidali dut mezua eta argitu didate Ministerioaren weborriko bilatzailean "Activo" egoera markatu gabe egon behar dela (ez dakigu zergatik edo zer esan nahi duen, baina ez dut uste gure onerako denik), eta orduan bai agertzen direla Ministerioak gaitutako zinpekoak (Jaurlaritzak gaitutakoak ez).
Hau da weborria:
 https://www.exteriores.gob.es/es/ServiciosAlCiudadano/Paginas/Buscador-STIJ.aspx

Koldo Biguri