[itzul] ostean

oskar arana oskar.arana a bildua gmail.com
As, Mar 14, 14:15:10, CET 2023

Eskerrik asko, Alfontso,...existitu, eta, bistan denez adibideetatik,
erabili ere bai.
Zenbateraino erabiltzen den...ez dakit, idaztera jartean, zalantza sartu
zait, eta hiztegi bi horietan ez da adibiderik jasotzen, eta zalantza
handiagotu.
Sarean galdetzeko, baldar samar ibili naiz, antza.
Gauza bat ikasi eta beste bat ikaskizun zalantza baten trukean, eskerrik
asko Itzulisti eta zuri.

*Oskar Arana Ibabe*
[image: Argazkia]
Leiren, harriz loreak

Hau idatzi du Alfontso Mujika Etxeberria (a.mujika a bildua elhuyar.eus)
erabiltzaileak (2023 mar. 14(a), ar. (13:38)):