[itzul] ¡Manda cojones! ¡Manda huevos! ¡Tiene narices la cosa!

oskar arana oskar.arana a bildua gmail.com
Ast, Maiatza 11, 18:38:42, CEST 2023

Gure inguruan,
"Jarraitu egiok/n!"

*Oskar Arana Ibabe*
[image: Argazkia]
Leiren, harriz loreak

Hau idatzi du Xabier Aristegieta (allurritza a bildua gmail.com) erabiltzaileak
(2023 mai. 11(a), og. (15:44)):