[itzul] Parking Arbeltz (+Nafarroako toponimia ofizialaren bisorea)

Itzuliz itzulpen zerbitzua itzuliz a bildua outlook.com
Ost, Urr 25, 10:13:31, CEST 2023

Kaixo, Ander. Ez nekien ziur non zen 'Arbeltz' hori eta horregatik jarri
nuen Urbasa/Andia. Bigarren horretan omen:

Badirudi beste lekuetan ere badela.

Mila esker

Joxemari

2023/10/24 15:40(e)an, Irizar Apaolaza, Ander (Euskarabidea) igorleak
idatzi zuen: