[dantzan] afrikatik

fer-geak fer-geak a bildua ole.com
Lar, Abu 7, 12:59:28, CEST 2004

aupa denoi!
ez daukat gauza gehiegi kontatzekorik, baina izan dudan experientzia
txikia konpartitu nahi nuen zuekin. Afrikan nabil eta zortez hemengo
dantza batzuk ikusteko aukera izan dut (2 Senegalen, bestea Malin).
baina ez turistentzat diren horietakoak, haur jaioberri bat dela eta
etxe atarian emakumeek egiten dituzten horietako Djembe festak baizik.
Djembejoleak beti gizonezkoak, nahiz eta jaia emakumeena soilik izan.
dantza erritualak eta pauso tradizionalak bizi-bizirik. zoragarriak!!
beste egun batean deskribatuko dizkizuet orain ez baitut denborarik.
Bihar Togora noa ea aukera gehiagorik dudan, kontatukoizuet.

biba zuek.
Burkina Fasotik,
fer