[dantzan] BIGARREN NAZIO MAILAKO ERROMERIA

Lorea Hernández loretxohm a bildua yahoo.es
Al, Eka 21, 19:53:25, CEST 2004

Kaixo!

Ez dut uste Nazio mailako erromeriaren kontu hori horren besterako denik. Konforme egongo nintzake antolatzaileen asmoa erromeriak eta dantzan bi urteroko egun bakar horretara mugatzea izango balitz. Ez dut uste ekimen bakan horrekin ezer gutxi lor daitekeenik euskal dantzak berrezkuratzeko, baina bai lagundu dezaketela herri mailan federazio, dantza taldeek, etb..., egunero egiten duten lanarekin elkartuta. Bereziki, nire ustez, horrelako ekimena, herri mailan sortutako interes eta lanaren erantzun bat delako.
Ez litzake hobe jaia disfrutatu eta han ikusitakoa euskal-herriko herri eta hirietako jaietan errepilatzeagatik lan egin?