[dantzan] Urrijena

Enrike Izagirre Barruetabeña harzkume a bildua hotmail.com
Ast, Urr 7, 11:13:22, CEST 2004

   Egunon:
               Oso interesgarria iruditu zait Iurreta alde horretako
Urrijena egun hori. Esan nahi dut nik behintzat jende batek -eta artean
jende adineko batek- adierazi ahal duena estimatzen dudala gehien dantzen
adierazpide honetan, dudarik gabe. Ni behintzat hurbilduko naiz.
Astelehenean jai izanda gainera! Zeu, Oier? Eta besteok? Beharbada, elkar
ezagutzeko parada izan genezake horretara.
               Hala, ondo-ondo izan.