[dantzan] Nazioarteko dantza lehiaketa

Iratxe kanpamendu iratxearana a bildua hotmail.com
Al, Urt 3, 18:05:23, CET 2005

   Nola egongo da ba  Nazioarteko Lehiaketa bat?? No fastidies!! Hori egia
baldin bada, kulktura ezberdinen lehiaketa izango zen ere , ezta?? Ke
pasada...errata bat izatea espero dut....esango diguzu dakizunean arrabita
mesedez...

Aio