[dantzan] Igor Yebra

Oier Araolaza oier a bildua dantzan.com
Ast, Urt 20, 12:12:32, CET 2005

Baita ni ere Iratxe! Egunotan atera dira prentsan Guggemheim-ek 2004an
izan dituen bisitari kopuruak (900.000) eta berriz ere apustu horren
arrakastaz jardun dute. Nik hasieran bezala pentsatzen dut Guggemheimak
zerikusi gutxi duela euskal kulturarekin eta bai ordea Turismoa,
merkataritza eta marketinarekin. Baina ordaindu Kultura saileko diruekin
ordaindu zen eta ordaintzen da. Baina politikarientzat kultura alorreko
oinarriak ez dira erakargarriak. Ez dute epe motzeko emaitza
arrakastatsu eta ikusgarririk eskaintzen.

oier.