[dantzan] Aita Gaizka Barandiaran

Juan antonio Aroma Lejarreta juananaroma a bildua hotmail.com
Ost, Urt 26, 22:27:07, CET 2005

Neuk ere ontzat emoten dot, ideia.  Berarekin egon nintzan 2003. urteko
abenduan. Durangoko liburu azokara etorria zan eta gauean Durangon Folk
jaialdira urreratu zan. Oso argi eta animoso aurkittu neban, eta beti lez
folkloreaz berba egiteko irrikitan. Zerbaitetarako behar banauzue, hemen
nago. Juanan

>From: Oier Araolaza <oier a bildua dantzan.com>
>To: Dantzan zerrenda <dantzan a bildua postaria.com>
>Subject: Re: [dantzan] Aita Gaizka Barandiaran
>Date: Wed, 26 Jan 2005 16:39:54 +0100
>

>Pozten naiz Gaizka Barandiaran sasoiko dabilela jakiteaz. Adinean aurrera
>joango da hori ere eta ideia ona iruditzen zait omenaldi bat egitea.
>Zerbait konkretua pentsatu al duzu Mikel? Ideiak baldin badaude ni prest
>nengoke antolaketa lanetan laguntzeko. Gainera belaunaldi berrientzat
>nahiko ezezaguna gerta daitekeen dantzaren aldeko langile amorratu bat
> [...]

Móviles, DVD, cámaras digitales, coleccionismo... Con unas ofertas que ni te
imaginas. http://www.msn.es/Subastas/