[dantzan] Auritzko Ingurutxoa

aritz.i a bildua euskalerria.org aritz.i a bildua euskalerria.org
Or, Urt 28, 12:21:05, CET 2005

Aupa Oier,

Arrazoia duzu Auritzko ingurutxoaren ingurukoekin (valga la redundancia),
Iosuk aipatu izan digu Galdakaon dantzatu izan dutela eta Urbeltz ere
murgilduta ibili zela harako hartan berreskuratze lanetan. Beraz, oraingoa,
edo Otsailaren 26an eginen duguna, ez da berreskurapena izanen, baizik eta
dantzaren aurkezpena Auritzen bertan. Agian Galdakaokoek bere garaian ere
aurkeztuko zuten bertan. Hori ia ez dakit.

Bestalde. Barandiaranen gainean sortu den solasaldiaren gainean 2
galderatxo. Hemen ni bezalako ezjakin gehiago dagoelakoan nago eta daturen
bat eman ahalko bazenute berari buruz zeozer ezagutzeko,... eta bigarrenik:
Dantzariak aldizkariaren ale zaharrak dauzkagu lokalean eta entzun izan dut
aldizkaria berreskuratzeko intentzioa behintzat bazela. Karrikaratzen da
edo oraindik ere asmoa baino ez dago? Garrantzitsua izanen litzateke.
Aurrekoan Bertso Eguna ikusterakoan inbiria sentitu nuen. Bertsolariek
badute haien aldizkari txukuna, eta horrelako ikuskizun erraldoia egiteko
gai dira (Kursaalen, hainbeste jende, telebistak emana,...) Dantzariok
zergatik ezin dugu horrelakorik egin?

Segi bizkor

Aritz

Lortu posta elektronikoa doan >>> http://www.euskalerria.org