[dantzan] Arte eszenikoen eskola

aritz.i a bildua euskalerria.org aritz.i a bildua euskalerria.org
Or, Ots 17, 13:44:13, CET 2006

Iep,

Ni biltzeko, eztabaidatzeko, deitzeko,... prest. Hasieran kontu hauetaz
jabetu eta ikasteko eta gero ba ez dakit, ahal dudanerako.
Ez dago honen inguruko kezkarik duen beste inor?

Lortu posta elektronikoa doan >> http://www.euskalerria.org